donderdag 5 januari 2012

Fotos / Photos

Hier dan de eerste foto update. Ik zal er binnenkort wat meer opzetten, zodat jullie het genezingsproces kunnen volgen. Scroll naar beneden voor het operatie verslag.
ENGLISH: Here's he first photo update. I'll upload more pictures soon, so you can watch the healing process. Scroll down for the surgery report.

Op de eerste foto zie je mijn arm de avond voor de operatie, geschoren. Dokter Bouman heeft de arm afgetekend (het kruis op mijn arm), zodat ze daar geen infuus in prikken.
On this first picture you see my arm on the night before surgery,shaven. Doctor Bouman marked the arm with a cross on it, to make sure no one puts needles or the infusion in it.



Foto 2: Dit is hoe ik ingepakt lag voor 5 dagen, na de operatie. Beweging was niet echt mogelijk. Je ziet mijn arm ingepakt en wat slangetjes van de catheters.
Picture 2: This is how I was all wrapped up, after surgery, for 5 days. I was not able to move around. You can see my arm in bandage and some tubes from the catheters.



Foto 3:
Mijn arm
Picture 3:
My arm




Foto 4:
Het belangrijkst; Het resultaat, mijn eerste blik erop. Bij de groene pijl zie je de suprapubische katheter.
Picture 4:
Most important; my first glimpse of the result. You can see the suprapubic catheter at the green arrow.


4 opmerkingen:

  1. Hej, ik ben blij dat ik deze blog gevonden heb zeg! Ik ben zelf heel erg aan het twijfelen over de laatste operatie, ik ga je blog dus zeker volgen en ik hoop dat de blog mij helpt een goede keuze te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff. Dat is nog een beste operatie geweest. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt jongens voor de reacties. Fijn om te lezen dat jullie er wat aan hebben. gr. Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Robin, het is voor jou al een hele tijd gelezen zie ik maar ik wilde je even laten weten dat deze blogs heel erg fijn zijn voor mij als beste vriend van een transman, die zich aan het verdiepen is in deze operatie. Ook voor mij is het ontzettend fijn dat ik hem hierdoor wat beter begrijp en kan steunen. Dankjewel daarvoor en ik hoop dat het goed met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen