dinsdag 30 augustus 2011

Voortgang / Progress

Morgen staat mij weer een bezoek aan het VUmc te wachten, voor nog een opvulling van de expander. Ik ben net terug van een (strand)vakantie in Spanje. Heel even heb ik getwijfeld of ik wel moest gaan, vanwege de operatie een maand daarvoor. Toch heb ik het gedaan en het ging prima!
Op 12 augustus had ik een afspraak met de gynocoloog, dr. van Trotsenburg. Hij heeft mijn wond bekeken en alles is goed geheeld. Ik mag erg blij zijn met het resultaat. De operatie zelf was ook goed gegaan, wist hij me te vertellen, met weinig bloedverlies.
ENGLISH: Tomorrow I will be visiting the hospital again (VUmc), for another injection in the expander. I just got back from a holiday in Spain. For a moment I doubted about going there, but I decided to go anyway. Everything went fine!
On august 12 I had an appointment with my gynocologist, dr. van Trotsenburg. He checked the surgery area and was very satisfied with the result. It has healed perfectly. He also told me the surgery itself went very well, I did not have much blood loss.


Gevoelig hoekje / Sensitive edge
Vanaf het begin dat de ballon is geplaatst, heb ik een naar hoekje vlakbij mijn pols. Dit is waar de hoek van de ballon in mijn huid ´prikt´. Echt pijnlijk is het niet, maar het ziet er vooral nogal eng uit. Ik hoop dat dit minder wordt, naarmate de ballon opgevuld raakt. Naar mijn idee wordt het hoekje dan minder 'scherp'. Dit zal ik morgen aan de dokter navragen.
Since I had my expander placed, there is a weird edge close to my wirst. This is the edge of the balloon poking into my skin. It´s not painful really, it just looks a bit weird. I hope this will go away, while the balloon gets filled up more and more. I think this edge will become less ´sharp´ while the filling up takes place. I´ll ask the doctor tomorrow.

Litteken / Scar
Het litteken op mijn arm, vlakbij mijn elleboog waar de expander in is geschoven is erg mooi geheeld. Ik denk dat ik geluk dat ik zulke mooie littekens aanmaak.
The scar on my arm, close to my elbow, where the expander is shoved into my arm, healed very nicely. I think I can say I am lucky that my scars heal very well.

Fotos / Photos
Hier zie je mijn onderarm, hoe het nu eruit ziet. Je ziet goed dat het litteken mooi is geheeld.
My underarm the way it is right now. You can see the scar healed nicely.




Foto van het hoekje / Foto of the sensitive edge close to my wrist.




2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Icey,

    Mijn expander is er al weer uit en ik heb de phallo operatie onderhands ook al achter de rug. Voor alle ervaringen moet je maar eens verder kijken op deze blog, als je dat leuk vindt. Bij mij zat hij er 3 maanden in, maar is er dan ook veel te vroeg weer uit gehaald.
    Gr. Robin

    BeantwoordenVerwijderen